sobota, 10 maja 2014

Nowy Food Truck - "Bro Burgers"- czyli ile wołowiny w wołowinie.


"Bro Burgers" - nowa, dwutygodniowa Szczecińska Burgerowania.
Na co dzień stacjonuje przy ul. Partyzantów (w pobliżu Bombaj, Rocker), a w weekendy
chcą pojawiać się w różnych miejscach. Dzisiaj akurat wypadło na Warszewo! ;)




Ceny wahają się miedzy 10 a 15 zł i studenci mają 10 % rabatu.
 Tutaj MENU
 
 

Ja wybrałam trójkę  czyli  BEE(F) -
wołowina, rukola,  pomidor, ogórek, czerwona cebula, sos musztardowo-miodowy -11 zł.

Spytano mnie czy chcę kotlet ścięty na maksa, czy taki, jaki powinien być w prawdziwym hamburgerze. Mimo, że nie lubię mocno soczystej wołowiny, zdałam się na przyrządzającego.
I to był strzał w dziesiątkę!
Dla mnie kotlet był  idealny. 

 Oczywiście hamburger dostajemy w papierze.
Do celów zdjęciowych przełożyłam go na talerz.

Nie widać na zdjęciu jego rozmiaru, ale jest naprawdę duży. Przynajmniej na moje możliwości.


Mam nadzieję, że widać lekko różowy kolor środkowej części mięsa.
Bułka jest bardzo dobra,  nie smakuje jak papier tak jak w przypadku wiadomo jakiej firmy.
Trafiłam na dobre, świeże i nie plastikowe warzywa co się chwali.
Mięso, jak już mówiłam świetnie zrobione. Dobrej jakości wołowina, 
bez żadnych "dziwnych", niezidentyfikowanych części. 

 Mogłoby być jedynie odważniej doprawione, ale to jedyna moja uwaga.
Te hamburgery mają smak!

Warto spróbować!







1 komentarz:

  1. Danie wygląda na prawdę pysznie. W foodtruckach również można zjeść coś wyjątkowego, a zdjęcia powyżej to udowadniają.
    https://shinetrailers.com/

    OdpowiedzUsuń